Вченим зі США вдалося проростити мохи та лишайники, які понад 400 років перебували під льодовиком канадського острова Ельсмір.
Група вчених під керівництвом Катерини Ла Фарж вивчала зміну клімату в канадському секторі Арктики.
Дослідники звернули увагу на те, що льодовик на острові Ельсмір за останні кілька сотень років відступив майже на 200 метрів. На кордоні з льодовиком серед мертвих рослин, які перебували під льодом сотні років, дослідники побачили плями свіжої зелені.
Радіовуглецевий аналіз показав, що ці мохи та лишайники росли близько 400-615 років тому, або до Малого льодовикового періоду (15-17 століття).
Вчені висадили зібрані мохи та лишайники в грунт і забезпечили оптимальний полив і освітлення. В результаті, 11 зразків проросли.
Ця властивість також допомагає мохоподібним вижити при низьких температурах. Крім того, навіть невелика кількість клітин мохів та лишайників здатна дати початок новій рослині.
Людина ніколи не дізнається, як саме утворилося життя, наголосили вчені.
Вчені висунули нову гіпотезу походження життя, згідно з якою молекули дезоксирибонуклеїнових кислот (ДНК) і рибонуклеїнових кислот (РНК) еволюціонували одночасно, повідомляється на сайті Інституту Скріппса.
Популярна нині теорія РНК-світу передбачає, що низка хімічних реакцій привела до утворення молекул рибонуклеїнових кислот, які самовідтворюються.
З плином часу вони стали виконувати функцію зберігання спадкової інформації і кодували амінокислотні послідовності білків. У якийсь момент цю роль взяла на себе ДНК.
Коли на сході України розпочався збройний конфлікт і величезна кількість родин з дітьми стали вимушеними переселенцями, виникло багато проблем з їхньою адаптацією на новому місці проживання. Частина дітей перебувала в стресі через побачене вдома, частина не могла звикнути до нової школи, вчителів, знайти нових друзів, у декого були усі ці та безліч інших проблем.
Тому представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні звернулося до Служби Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) по допомогу у фінансуванні проекту «Вчимося жити разом».
Ця організація (Служба Європейської Комісії з гуманітарної
... Читати далі »
Всеукраїнський конкурс фахової майстерності для вчителів природничих навчальних предметів – фізики, хімії, біології, географії та вчителів початкових класів “Геліантус-учитель”
Мета конкурсу – підвищення ерудованості, рівня тестологічних знань вчителів природничих навчальних предметів – фізики, хімії, біології, географії та вчителів початкових класів, фахової зацікавленості, власної кваліфікації і надання додаткового інструменту для внутрішнього контролю.
щодо організації та проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології у 2016/2017 навчальному році
Пакет завдань складається із завдань тих же типів, які використовуються при проведенні 2, 3 і 4 етапів. А саме:
завдання закритого типу групи "А" - запитання з чотирма варіантами відповідей, один (і тільки один) з яких є вірним;
завдання закритого типу групи "Б" - запитання із п'ятьма варіантами відповідей, правильними з яких можуть бути від 1 до 5;
завдання закритого типу групи "В" - запитання інших розширених форматів (радимо використовувати форми завдань "виявлення послідовності" і "виявлення відповідності", що застосовуються при ЗНО);
тестові завдання практичного характеру (комплексний тест по типу віртуальної лабораторної роботи з описанням результатів експерименту, вирішення яко
... Читати далі »
Солодкі, свіжі та неймовірно смачні фрукти — обов'язкова прикраса будь-якого святкового столу. А чи замислювався Ти над тим, де і як рос
... Читати далі »
І все-таки смайлики вигадали коти! Так-так. Не дивуйся. Личка цих пухнастих домашніх улюбленців настільки емоційні, що, дивлячись на них, у пам’яті мимо
... Читати далі »