Мета: формувати в учнів правильне ставлення до
хвороби;навчити їх дотримуватися профілактики захворювань, розрізняти симптоми
різних захворювань й захищати від хвороби. Результати навчання:
Учні повинні знати умови виникнення та симптоми різних захворювань, вміти
надавати першу допомогу незалежно від віку людини.
Обладнання та матеріали: плакати, аркуші паперу, маркери, олівці, презентації.
I.Вступна частина
1. Ознайомлення учасників тренінгу з
темою й цілями
2. Очікуванні результати
Учасникам пропонується написати на „розі” свої
очікування і прикріпити їх на дошку, де
розташований букет
роз.
3. Правила роботи
Учасники тренінгу повторюють правила роботи
II.Основна частина
1.Мозковий штурм
• Особиста
гігієна хворого;
•
Догляд за хворою дитиною;
• Догляд за лежачою хворою людиною;
• Вимірювання головних числових
характеристик
стану хворого
•
Догляд за хворими під час лікування
(повідомлення
учнів)
(проведення фізкультхвилинки)
2.Робота в групах:
1
група: Догляд за хворою дитиною(Грип)
2 група: Догляд за
лежачою хворою людиною;
3 група:
Проведення медичних
процедур(накладання пов′язок,
компресів, ін’єкції).
3.Рольова гра „Догляд за хворими...”
III. Завершальна частина.
1.Очікувані
результати.
(учні прикріплюють на дошку бутон рози(якщо
очікування не справдилось),або розу ,яка розпустилась(якщо очікування
справдились)).
2.Підбиття
підсумків. Рефлексія.
|