Актуальність:
Модернізація навчання біології та хімії пов’язана в першу чергу з тенденцією наближення змісту предмету до рівня сучасної науки, тому вона потребує при побудові шкільного курсу максимального поєднання основ класичної і сучасної біології, поступового введення в традиційний учбовий матеріал нових ідей і термінології, методів дослідження, загальних концепцій для вироблення в учнів нового стилю мислення.
Мета роботи:
Підвищити ефективність своєї праці, впровадити в реальність зміст навчальної програми і досягти таких результатів, щоб кожен учень умів мислити, генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення. Тому орієнтиром змісту освіти є розвиток особистісного потенціалу дитини, її самоактуалізація.
Завдання роботи:
· здійснити теоретичний аналіз щодо модернізації біологічної освіти, розвитку креативної особистості;
· дослідити можливість втілення в навчально – виховний процес нових форм та методів проведення уроку. Задача вчителя не тільки учити, але й зробити цей процес більш цікавим і радісним.
Практичне значення:
Робота може допомогти у втіленні в практику роботи вчителя біології та хімії нових форм та методів проведення уроку.
Рекомендації, які запропоновані в даній роботі, можуть бути використані в педагогічній практиці удосконалення сучасного уроку.