Організація
навчання будь-якого предмета починається з пошуку відповідей на такі питання:
Чого вчити? Для чого вчити? Трохи пізніше приєднуються ще два питання: Як
вчити? За допомогою чого вчити?
Відповідаючи на
ці запитання, можна формулювати основні цілі навчання хімії. Жоден інший
предмет не має стільки складових для досягнення цілей навчання, як хімія. Це
пов’язане з тим, що поряд з розвиненням навичок практичної діяльності учень
повинен перейнятися новою науковою свідомістю.
Навчання хімії потребує раціонального застосування різних
методів й організаційних форм навчання, як тих, що вже міцно закріпилися в
шкільній практиці (проблемне
навчання, групова робота,
дидактичні ігри тощо), так і нових,
зокрема інтерактивних методів, інформаційних технологій та комп’ютеризації процесу
навчання.