Проект "Вчимося жити разом"
ПРО ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Як виник проект.
Коли на сході України розпочався збройний конфлікт і величезна кількість родин з дітьми стали вимушеними переселенцями, виникло багато проблем з їхньою адаптацією на новому місці проживання. Частина дітей перебувала в стресі через побачене вдома, частина не могла звикнути до нової школи, вчителів, знайти нових друзів, у декого були усі ці та безліч інших проблем.
Тому представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні звернулося до Служби Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) по допомогу у фінансуванні проекту «Вчимося жити разом».
Ця організація (Служба Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО)) фінансує операції з надання допомоги жертвам природних та антропогенних катастроф і конфліктів поза межами Європейського Союзу, а від 2012 року в Службі ЕСНО було започатковано ініціативу «Діти миру» для надання підтримки гуманітарним проектам для дітей у зонах конфлікту в різних країнах світу.
Отже, проект «Вчимося жити разом» було ініційовано представництвом Дитячого фонду ООН(ЮНІСЕФ) в Україні, а Служба Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) в рамках своєї ініціативи «Діти миру» виділила на його реалізацію 800 тисяч євро.
Зміст проекту та його виконавці.
Представництво ЮНІСЕФ в Україні залучило до виконання проекту «Вчимося жити разом» дві організації.
Перша – це громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту, яка виконує проект в частині впровадження освіти на засадах розвитку життєвих навичок.
З початку року автори та експерти працюють над створенням навчально-методичних матеріалів для вихователів дитячих садків і шкільних вчителів, які викладають предмет «Основи здоров’я». та розробок уроків для вихованців дошкільних навчальних закладів та учнів усіх вікових груп.
Другим виконавцем проекту «Вчимося жити разом» є Національний Університет «Києво-Могилянська Академія», який виконує проект в частині надання психосоціальної допомоги.
Мета:
1. Сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту.
2. Розвиток у всіх дітей життєвих навичок розбудови миру і активного громадянства.
Форми впровадження за компонентом «Освіта життєвих навичок»:
· Тренінгові курси розвитку життєвих навичок, які підвищують стійкість дітей та молоді у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах.
· Тренінги для педагогів з методики викладання розроблених курсів та створення у навчальному закладі сприятливої психологічної атмосфери для дітей, переміщених із зони конфлікту.
Цільова група проекту:
Вихованці дошкільних та учні загальноосвітніх навчальних закладів (початкова, основна і старша школа).
Регіони впровадження:
Донецька, Луганська, Дніпропетровська, Харківська і Запорізька області
Завдання проекту щодо охоплення тренінговими курсами:
· 25% навчальних закладів у 5 пілотних областях
· 50 000 дітей.
Узагальнені результати для освітнього сектору України
1. Підготовлені вчителі і вихователі для 25% дошкільних і загальноосвітніх навчальних з інноваційних методики викладання за розробленими курсами.
2. Понад 170 тисяч дітей охоплено навчанням за розробленими курсами.
3. Всі вчителі предмету «Основ здоров’я» і вихователі дошкільних навчальних закладів отримають доступ до розроблених ресурсів в електронному вигляді для їх поширення на інші регіони України
|