Після відкриття семінару з презентацією навчального закладу виступила заступник директора школи з навчально-виховної роботи Єлагіна Т.О., яка розповіла про історію, традиції та перспективи розвитку сучасного навчального закладу. Єлагіна Т.О. у своєму виступі окреслила роль інформаційно-комунікативних технологій як засобу розвитку творчої особистості. Під час проведення теоретичної частини семінару-практикуму його учасникам було запропоновано презентацію персонального сайту вчителя хімії та біології Мельник Н.М., розглянути питання використання в організації навчального процесу інноваційних технологій, що дозволяють якісно виконати одне з актуальних завдань сучасної освіти, – пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань на уроках хімії. Педагоги вивчали принципи та умови організації дистанційного навчання учнів за допомогою створеної інтернет-групи . З досвідом впровадження інноваційних технологій в навчальний процес познайомила колег учитель хімії Мельник Н.М.. До уваги вчителів міста був запропонований відкритий урок у 10 класі з теми «Загальні відомості про мінеральні добрива», який засвідчив ефективне використання інноваційних технологій, зокрема, проектних та інформаційно-комунікаційних. Свою роботу семінар-практикум продовжив виставкою на тему: «Хімія ― наше життя, наше майбутнє», яка присвячена тижню хімії у школі. Таким чином, учителі хімії міста були ознайомлені з можливостями програмного продукту тематичної виставки, отримали інформацію щодо проведення тижня хімії. Подальша робота передбачала екскурсію вчителів хімії до Дніпровського тепличного комбінату м. Дніпродзержинська. У ході підведення підсумків роботи міського семінару-практикуму вчителі хімії м. Дніпродзержинська визначили основні напрямки педагогічної діяльності щодо розвитку креативності учнів на основі інноваційних технологій на уроках хімії.
|